Arbeidsfysiotherapie

Hoofddoel van de arbeidsfysiotherapeut is om de werknemer weer optimaal te laten functioneren op zijn of haar werk. Lotte is bij ons de arbeidsfysiotherapeut. Zij komt overal waar gewerkt wordt, dus op kantoor, in de metaalwerkplaats, bij de thuiskapper tot op de bouw. Zij heeft ook een eigen Fysiowerk website. Klik hier om daar naar toe te gaan.

De arbeidsfysiotherapeut houdt zich bezig met klachten en aandoeningen van het houding- en bewegingsapparaat, die mede het gevolg zijn van het werk of die het werken beperken. Lotte houdt zich  vooral bezig met de arbeidsrelevante problemen van de individuele werknemer. De arbeidsfysiotherapeut richt zich op het herwinnen van de balans tussen belastbaarheid en gevraagde arbeidsbelasting.

Wij richten ons op het bedrijfsleven, instellingen en organisaties. Hierbij maakt het niet uit wat de grootte is van uw bedrijf. Bij arbeids-gerelateerde klachten van een werknemer is het inzetten van onze diensten een snel, betaalbaar en gemakkelijk middel.

De werkgever is wettelijk verantwoordelijk voor doelmatige verzuimbegeleiding, vroeg interventie van ziekten en/of aandoeningen van werknemers. Door een snelle interventie van Lotte als arbeidsfysiotherapeut bij (dreigend) arbeidsverzuim wordt de arbeidsschadelast beheersbaar en tot een minimum beperkt. Doordat een werknemer eerder aan het werk kan of kan blijven doorwerken dalen de kosten van het ziekteverzuim. Dat is wel zo prettig!

Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen? Klik hier voor onze Fysiowerk website of neem contact op met Lotte voor een kosteloos gesprek zodat zij alles kan uitleggen over onze diensten.

Meer over:
Algemeen fysiotherapie